Prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę. Prarasti 10 procentų kūno riebalų


Prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę Tiesa apie masės auginimą Rodikliai, kurių reikia norint nustatyti, kiek kalorijų jums reikės norint numesti tam tikrą kilogramų kiekį.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? - DELFI Gyvenimas

Kalorijų kiekis reikalingas palaikyti svorį. Kaip anksčiau minėjau turėtumėte savaitę svertis ant tuščio skrandžio - iš gautų svorio rodiklių išvesti svorio vidurkį. Bei sekti savo suvartojamas kalorijas.

quinoa svorio metimo sėkmė

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? Aš asmeniškai sveriu 69kg, į dieną suvartoju kcal - priklausomai nuo aktyvumo.

riebalų nuostoliai ilgą laiką

Sporto dienomis suvartoju daugiau, ne sporto dienomis suvartoju kcal mažiau. Savaitės gale išsivedu kalorijų vidurkį - jį galiu paskirstyti kitai savaitei.

Kalorijų deficitas.

Riebalų naikinimas šalčiu - Figūra Plius

Kuo greičiau metame svorį tuo daugiau raumenų netenkame, tuo sunkiau išlaikyti pasiektą svorį. Taigi, kaip greitai jūs turėtumėte prarasti svorį. Aš rekomenduoju per savaitę numesti 0.

5 Reasons Why We Must Reach 10,000 Steps Everyday

Taigi, lyginant mano riebalų deginimo simptomai per savaitę turėčiau prarasti g - norint išlaikyti greitą medžiagų apykaitą. Taip pat, turėtume atkreipti dėmesį į tai, kad šis procesas truks ilgiau, bet bus žymiai efektyvesnis. Baltymų kiekis.

Lieknėjame: kaip išvengti raumenų nykimo ir glebios odos?

Baltymų kiekis 1. Norint išlaikyti geriausią baltymų pasisavinimą patarčiau kiekvieno prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę metu valgyti apie g baltymų.

svorio metimas pms potraukis

Asmeniškai per dieną suvartoju 2. Angliavandenių ir riebalų kiekis.

2012 viršutinės kūno svorio metimo rutina

Apsiskaičiavus baltymų kiekį likusias kalorijas padaliname riebalams ir angliavandeniams - priklausomai nuo žmogaus - vienam žmogui labiau patinka valgyti riebalus, kitam angliavandenius. Angliavandenių ir riebalų kiekis gali kisti kiekvieną dieną - bet savaitės gale kalorijų kiekis neturi kisti.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? Tiesa apie masės auginimą Tiesa apie masės auginimą Prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa? Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą.

Tarkime pirmadienį galime suvalgyti g angliavandenių, antradienį g angliavandenių, penktadienį g angliavandenių - viskas priklauso nuo jūsų poreikių, kaip jums labiau patinka. Aš asmeniškai kiekvieną dieną suvalgau 1g riebalų kūno kilogramui tai būtų 69g, ir g angliavandenių - 8g kūno kilogramui.

Ar man reikia numesti svorio?

Kalorijų užkrova ir pertraukos tarp dietų. Kūno riebalų kiekis Viskas priklauso, kaip greitai norite numesti svorio. Geriausias variantas būtų laikytis dietos savaites, tada grįžti prie kalorijų reikalingų palaikyti svorį. Kiekvienas žmogus pasilaikęs dietos pasikeis.

norite numesti svorio per 1 mėnesį

Darant pertrauką tarp dietų - kalorijų kiekis skirsis, nes žmogus bus praradęs svorio. Ačiū, kad domitės, pasidalinkite šia naudinga informacija su draugais, sekite mane instagrame. O ar jūs suvalgote pakankamai baltymų?