10 priežasčių, kodėl jūs negalite numesti svorio


Nors sveiko svorio netekimas gali užtrukti, yra priežasčių jums gali būti ne numesti svorio, kad yra verta apsvarstyti, kaip jums įvertinti savo kodėl jūs negalite numesti svorio. Pavyzdžiui, galbūt esate įsipareigojusi reguliariai treniruotės, bet jūs ne dega pakankamai kalorijų.

riebalų deginimas pi kaip prarasti riebalų atsargas

Galbūt esate naudojasi pakankamai ir valgo gerai, bet jūs turite sveikatos būklę, kad trukdo jūsų gebėjimą sąsiauris svarų. Yra daug dalykų, kurie gali įtakoti svorio netekimas, kai kurie iš jų gali būti daugiau nei akivaizdi, nei kiti.

10 priežasčių, kodėl negalite numesti svorio

Tai verta apsvarstyti visi iš jų, kaip jūs dirbate padaryti pakeitimus, kad bus jums rezultatus. A studijų nerasta moterys miegojo penkias valandas per naktį buvo labiau linkę priaugti svorio nei moterų, kurie gavo septynias valandas miego.

Mokslininkai spėja, kad: Prarasti miegoti gali padaryti jums jaustis alkanas, net kai esate ne.

Patinka 0 Daugelis tų, kurie kovoja su antsvoriu, stebisi: kodėl jie reguliariai eina į sporto salę, ištikimai vykdo visas dietologo instrukcijas, tačiau svoris vis tiek nesumažėja? Riebalų deginimo reikmenys Pietų paplūdimio dietos pranešimas yra platus Jessica Alba dietos planas "Jei jūs valgote 5 uncijos, o ne 3, jūs gaunate beveik dvigubai daugiau kalorijų, " sako White. Gausu proteino. Vištiena yra itin liesa mėsa, joje yra puikus baltymų balansas.

Miego trūkumas gali turėti įtakos kortizolio sekreciją, vienas iš hormonų, 10 priežasčių reguliuoja apetitą. Kai būsite pavargę, jums gali praleisti pratimą ar tiesiog judėti mažiau, deginimas mažiau kalorijų.

nuostolių svorio grynieji pinigai mirchi svorio metimas

Gauti pakankamai miego yra labai svarbus, jei jūs bandote numesti svorio, ne tik dėl to, kaip ji veikia jums fiziškai, bet ir protiškai taip pat. Miego trūkumas gali padaryti jums jaustis kaprizingas, painioti, irzlus, ir net gali prisidėti prie depresijos, kurie gali turėti įtakos jūsų aktyvumą ir maisto pasirinkimo. Atsistojus ir kiekvieną dieną miegą tuo pačiu metu, kad būtų išvengta stimuliantai kaip kofeinas kelias valandas prieš miegą, ir kiti pokyčiai gali pereiti ilgą kelią gerinti poilsio gausite.

belgo svorio metimas plonas kūnas, natūralus riebalų degintojas

Jūs pabrėžė Stresas ir svorio padidėjimas arba svorio trūkumas, eiti koja kojon. Nuolatinis stresas gali prisidėti prie sveikatos problemų, įskaitant skaičius: Geriau kortizolio: Kaip miego trūkumas, per daug streso padidėja kortizolio gamybą.

cara minum susu l- vyrai numeta svorio slauganti mama negali numesti svorio

Tai ne tik padidėjo apetitas, ji taip pat gali sukelti papildomą pilvo riebalų saugykla. Pralaidos treniruotes: jausmas žemyn, pavargę arba pabrėžė kūno atakos svorio metimo rezultatai padaryti treniruotės atrodo pernelyg varginantis.

10 priežasčių, kodėl Jūs Ne numesti svorio

Atsižvelgiant trumpus momentus visą dieną sąmoningai patikrinti su savimi ir sumažinti įtampos lygius yra geras atspirties vieta, susijusius su lėtinio streso.

Prisimindama meditacija yra geras būdas pritraukti daugiau ramus jūsų gyvenime, ir tyrimas paskelbtas žurnale Valgymo elgesio nustatė, kad ji gali sumažinti per daug prisivalgote ir padėti sumažinti emocinį valgymą.

Turėkite omenyje, kad lėtinis stresas gali būti lengvai išspręsta nuo jūsų pačių.

Tačiau jūsų svoris vis tiek nekrenta? Pateikiame 10 patarimų, ką daryti, kad jūsų kūnas puikiai atrodytų su bikiniu. Jūs turite nepakankamai raumenų.

Kalbėti su patarėju ar gydytoju gali padėti jums nustatyti savo stresorius ir geriausius būdus, kodėl jūs negalite numesti svorio juos valdyti. Tai gali atrodyti akivaizdu, bet jei stebite savo kalorijų kiekvieną dieną, jums gali būti valgyti daugiau, nei jūs manote.

  1. 10 priežasčių, kodėl Jūs Ne numesti svorio – Strong Guru
  2. Понадобятся лучшие алгоритмы, чтобы противостоять компьютерам завтрашнего дня.

Iš tiesų, tyrimai parodė, kad dauguma iš mūsų neįvertina, kiek mes valgyti, ypač kai mes eiti valgyti. Pavyzdžiui, kai vertinant kalorijų kiekį Fettuccine Alfredo ar vištienos fajitas restorane, dalyviai nepakankamai kalorijų iki Tai gana didelis neatitikimas ir vienas, kad gali lengvai paveikti svorio tikslų. Labiau sekti jums mitybą: Nustatyti, koks jūsų kūno poreikius: Sužinokite, kaip apskaičiuoti, kiek kalorijų jums turėtų siekti numesti svorio.

Jei Naujaisiais metais jūsų tikslas yra numesti svorio, venkite šių klaidų.

Išlaikyti maisto dienoraštis: Kelionė į užrašyti, ką valgyti maisto dienoraštis paragina jus tikrai manote, kad apie tai, ką valgote įpročio. Galite naudoti savo nešiojamą kompiuterį ar interneto stebėjimo programa, pavyzdžiui, kaip mano maisto dienoraštį. Prisijungti savo maistą kasdien bent savaitę, yra kiek įmanoma konkretesnis: Išmatuokite savo porcijas, skaityti maisto etiketes ir prieigos informaciją apie mitybą, jei valgote iš. Analizuoti savo mitybą: Dabar sekimo tinklapis bus dažnai suteikia jums tai, kiek kalorijų jūs valgyti apžvalgą, taip pat įvairių maistinių suskirstymas.

10 priežasčių, kodėl jūs negalite numesti svorio

Jie taip pat gali padėti jums gauti objektyvią pažvelgti į savo bendrą mitybos įpročius, todėl jūs galite ieškoti būdų, kaip sumažinti kalorijų.

Galbūt net apsvarstyti darbo su registruotu dietologas, kuris gali padaryti konkretesnes rekomendacijas, remiantis jūsų duomenis.

Ieškoti svetainėje Tačiau jūsų svoris vis tiek nekrenta?

Jūsų Metabolizmas sulėtėjo Metabolizmas gali sulėtinti už keleto priežasčių, iš kurių viena yra amžius, ypač jei jūs neturite išlaikyti raumenų masę. Kai skaičiavimai rodo, kad raumenų masė mažėja apie 4 proc kiekvieną dešimtmetį nuo amžiaus nuo 25 iki 50, o tai yra svarbu, kaip liesos raumenų sudegina daugiau kalorijų, nei riebalų.

svorio netekimas 6 mėnesiai saugus riebalų deginimas

Jei jūs vis dar valgo tą patį skaičių kalorijų, kaip jūsų metabolizmą lašai, jūsų svoris gali atšliaužti laikui bėgant. Pradėti sportuoti ir kėlimo svorius dabar išlaikyti savo metabolizmą patikrinti.

Jūs neatlieka pakankamai Pratimai yra, žinoma, labai svarbus elementas, svorio netekimas, bet sunku žinoti, jei jūs darote teisingus treniruotes arba deginimas pakankamai kalorijų.

Priežastys, kodėl noriu numesti svorio

Pradėkite žiūri į savo bendrą programą gauti, kiek esate naudojasi ir kiek jums tikrai reikia jausmą. Svorio, ekspertai dažnai rekomenduoja nuo 60 iki 90 minučių mankštos per dieną.

ataskaita apie svorio metimą idealus riebalų per minutę riebalų deginimas

Jei darai didelio intensyvumo treniruotes, šis skaičius sumažėja iki 30 minučių.