Bet koks svorio metimas. Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti


bet koks svorio metimas

Po ies mūsų medžiagų apykaita sulėtėja. Kaip kovoti su šiuo nereikalingu svoriu? Keiskite meniu po truputį ir kasdien suvartokite ne mažiau kaip kcal. Tai tikrai nėra sunku.

bet koks svorio metimas

Vartokite mažiau paprastųjų angliavandenių. Kitaip tariant — stenkitės apriboti suvartojamus cukraus, kepinių, duonos, rafinuotų baltųjų ryžių kiekius.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - zirmunuskveras.lt

Susidarykite tokių produktų sąrašą ir išbraukite iš jo produktus, kurių jums gaila mažiausiai. Pereikite prie nekaloringos mitybos. Venkite majonezo — geriau pakeiskite jį trupučiu alyvuogių aliejaus. Koreguokite receptus — tegul bet koks svorio metimas patiekalai bus lengvesni.

bet koks svorio metimas

Valgykite kartus per dieną, nedidelėmis porcijomis po kcal. Taip jūs nejausite alkio ir pradėsite lieknėti. Jeigu anksčiau užkandžiavote krekeriais, skrebučiais ir šokoladukais, dabar geriau užkąsti sumuštinuku su gabaliuku liesos mėsos arba žuvies, daržovėmis ir pilno grūdo duona, neriebia varške bet koks svorio metimas vaisiais, jogurtu ir pan.

SE Efektyvus svorio antsvorio metimas Antsvoris ir  nutukimas  sudaro vieną iš rimčiausių 21 amžiaus iššūkių visuomenės sveikatai. Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus. Kintanti socialinė ir ekonominė aplinka sukėlė gyventojų energijos disbalansą. Sumažėjęs fizinis aktyvumas, padidėjęs didelio kaloringumo maisto ir gėrimų prieinamumas bei pasikeitę maitinimosi įpročiai ir gyvenimo būdas lėmė sergamumo nutukimu didėjimą.

Gyvenimas yra judėjimas Sulaukę ies mes pilnėjame ir dėl to, kad mažiau judame: nuo namų iki darbo nueiname vos kelis žingsnius užtat daug važinėjame automobiliu ar viešuoju transportudirbame sėdimą darbą ir pan. Galų gale raumenys praranda elastingumą.

Dabar judu jau daugiau nei tada, bet dėl savo sveikatos, o ne svorio. Vis dėlto tai neturėtų tapti priežastimi nesportuoti. Pasak jos, užsiimti fizine veikla reikėtų dėl kitų priežasčių — kraujotakos, savijautos, energijos, laikysenos, net ir jaunystės išsaugojimo. Pirmiausia rekomenduoju susitvarkyti mitybą, o po to pradėti sportuoti. Numesti nereikalingus kilogramus padės tinkama mityba.

Net jeigu jūs staiga sugalvosite pradėti sportuoti, pastebėsite, kad vargiai susidorojate su pratimais, kuriuos be ypatingų pastangų galėjote atlikti prieš 5 metus. Tačiau judėti ir mankštintis vis tiek būtina.

  1. Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  2. 16 greitų svorio metimo būdų 5 geriausi natūralių svorio metimo būdų
  3. Natūralus svorio metimas yra pats veiksmingiausias ir nuolatinis svorio metimo būdas.
  4. Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  5. svorio metimas - išsamiai zirmunuskveras.lt
  6. 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai | zirmunuskveras.lt
  7. Naujų metų svorio metimo įkvėpimas

Ką rinktis? Viena vertus — reikia deginti riebalus.

Svorio mažinimo taisyklės | chooseklaipeda.lt

Iš kitos pusės — pratimai turi būti saugūs, nekelti pavojaus jūsų kelių sąnariams ir stuburui. Pradėkite nuo pasivaikščiojimų, važiavimo dviračiu arba riedučių. Jaučiate diskomfortą?

bet koks svorio metimas

Pradėkite lankyti baseiną. Norite į sporto salę?

bet koks svorio metimas

Pirmyn tačiau stangų ir svarmenų kilnoti nereikia. Saugiau būtų treniruokliai — pavyzdžiui, elipsiniai.

Ir gydytojams jau atsibodo ta dirbtinai kuriama propaganda, kuri siūlo stebuklingus svorio metimo būdus ir dėl to nuolat sulaukia visuomenės dėmesio. Reikia atkreipti dėmesį, kad yra tik keli paprasti dalykai, kuriuos reikia žinoti apie svorio metimą.

Prieš treniruotę nepamirškite pasimankštinti. Jūsų amžiuje labai svarbu, kad sausgyslės ir raiščiai gerai apšiltų — taip sumažinsite traumų tikimybę.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Na, o tempimo pratimai po treniruotės padės susigrąžinti raumenų elastingumą ir tuo pačiu juos sustiprinti. Pastaba: kad ne taip greitai pavargtumėte, būtina vartoti daugiau skysčių. Prieš kiekvieną treniruotę išgerkite 1 ar 2 stiklines vandens. Ir dar šis tas Motyvacija mesti svorį yra būtina — ir visai nesvarbu, kiek jums metų.

svorio metimas - Vaida Kurpienė

Kad ją rastumėte, užduokite sau tris klausimus: Kam jums šie tegul ir visai nedideli apribojimai? Jūsų įsivaizduojamas jūsų pačių atvaizdas turi tvirtai stovėti ant žemės ir būti apsuptas jūsų gyvenimo realijų.

Pavyzdžiui, viena pradinių klasių mokytoja ėmė lieknėti tik tada, kai suvokė, kad jai svoris kliudo patogiai atsisėsti teatre, kur ji dažnai vedžiojosi savo auklėtinius.

Visas mūsų gyvenimas sudarytas iš tokių detalių, kurios ir tampa pačiu geriausiu stimulu kažko siekti.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Kiek kilogramų jūs norite numesti? Nekelkite sau sudėtingų ir didelių tikslų pavyzdžiui, sverti 50 kg, jeigu jūsų ūgis — cm. Kada jums reikia rezultato?

Jokia jėga išskyrus jūsų pačių neryžtingumą negali sukliudyti jums pasiekti tikslo. Labai svarbu, kad motyvas ir pasirinkta data būtų tinkama tai gali būti, pavyzdžiui, vestuvės, jubiliejus, svarbus susitikimas, kelionė prie jūros ir pan.

bet koks svorio metimas

Būkite sveiki!