80 20 svorio metimo taisyklė, Svorio mažinimo taisyklės | zirmunuskveras.lt - Svorio metimas 80 20 taisyklė


Autorius: System Publikuota: Kalorijų skaičiavimas — pasenęs metodas atsikratyti svorio. Pastebiu tendenciją, kad žmonės susigriebia rūpintis sveikata ir atsikratyti kelių kilogramų prieš ateinant vasarai. Douglas N. Graham Šį kartą noriu aptarti kelių mitų apipintą svorio metimą ir suteikti praktiškų patarimų, ką daryti, kad svoris palaipsniui mažėtų ir negrįžtų.

80 20 svorio metimo taisyklė

Kalorijų skaičiavimas nėra efektyvus būdas atsikratyti svorio Dauguma šiuolaikinių dietų yra paremtos kalorijų skaičiavimu, tai ne tik varginantis, bet dažnai ir nerealus būdas ilgam atsikratyti svorio, tai apima skaičiavimus, maisto svėrimus ir griežtų 80 20 svorio metimo taisyklė sudarymus.

Pamąstykime — lengvai galime gauti tokį patį kiekį kalorijų iš šokoladuko ar viso avokado, tačiau jie mūsų organizme apdorojami ir kaupiami visiškai skirtingai.

Numesti svorio 80/ 20. Sveikos gyvensenos propagavimas

Naudingiau: vietoj kalorijų skaičiavimo geriau atkreipkime dėmesį į cukraus kiekį mūsų pasirinktame produkte. Daugelis studijų ne kartą parodė, kad ribojant cukraus kiekį mityboje, galima pasiekti ilgalaikių rezultatų. Neįtikėtini pokyčiai: pusės savo svorio atsikratė pakeitusi vieną įprotį Tačiau šioje vietoje be galo svarbu išsiaiškinti, kokiuose produktuose yra cukraus.

Baltas ar rudus cukrus jie beveik taip pat kelia mūsų cukraus lygį organizme.

80 20 svorio metimo taisyklė

Medus — net ir naminis ekologiškas savyje turės daug cukraus, 80 20 svorio metimo taisyklė jo kiekį reikėtų riboti. Grūdiniai produktai — visada geriau rinktis viso grūdo dalių avižas, rudus ryžius, grikius, bolivinę balandą, perlines kruopas.

kodėl 80/20 taisyklė yra pati geriausia dieta - Sveika Mityba

Kuo mažiau grūdas svorio metimas 80 20 taisyklė, tuo lėčiau cukrus bus įsisavinamas. Duonos gaminiai — vengti baltų miltų bei jų gaminių.

80 20 svorio metimo taisyklė

Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO. Kuo greičiau surimtėsi bei sugebėsi prisiimti atsakomybę už patį save, tuo greičiau pajudėsi į priekį ir pamatysi progresą. Rinktis viso grūdo dalių ruginę, speltos ar kvietinę duoną. Vaisių sultys net ir šviežiai spaustų — stiklinė jų gali lengvai sudaryti trečdalį leidžiamo cukraus dienos normos. Saldumynai — jų apskritai reikėtų atsisakyti, o jei jaučiate didelį jų poreikį, vertėtų susitvarkyti virškinimo sistemos darbą, padidinti gerųjų bakterijų kiekį organizme.

80 20 svorio metimo taisyklė. Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po 40-ies ypatumai

Tai dažnai sumažina arba visiškai padeda nuslopinti saldumynų poreikį. Užslėptas blogis norint numesti svorį — ryžių ar grikių trapučiai: nors jų kaloringumas mažas, jie turi neigiamą poveikį mūsų cukraus lygiui organizme. Beje, svorio metimas 80 20 taisyklė vartojate dirbtinius saldiklius, jų taip pat siūlyčiau atsisakyti. Kaip rodo tyrimai, saldiklių vartojimas gali skatinti cukrinį diabetą, svorio augimą, virškinimo sistemos problemas.

Mano mėgstamas būdas saldinti maistą yra stevija, tai visiškai natūralus ekstraktas, pagamintas iš saldaus augalo — saldu, nulis kalorijų, o jo vartojimas neturi poveikio cukraus kiekiui kraujyje, tad puikiai tinka ir svorio metimas 80 20 taisyklė.

Užkandžių valgymas tarp valgių — pasenusios naujienos Žmogus niekada nebuvo sukurtas tam, kad valgytų visą dieną.

80 20 svorio metimo taisyklė

Žmogus niekada nebuvo sukurtas tam, kad valgytų visą dieną. Kad turėtume idealų svorį ir idealią sveikatą Mūsų organizmas taip išvystytas, kad pakankamai gerai prisitaikome net tada, kai neturime pakankamai maisto. Tad kas atsitinka, kai pradedame valgyti daugiau ir dažniau, nei mums sveikas svorio netekimas kg per mėnesį Nepaisant to, kad tai gali turėti neigiamų pasekmių mūsų virškinimo sistemai, dažniausiai toks maistas tampa atsargomis.

Įsivaizduokime, jog tuo metu, kai virškiname maistą, daug mūsų resursų yra naudojami būtent tam. Kalorijų skaičiavimas nėra efektyvus būdas atsikratyti svorio Kai kurie mokslininkai net teigia, jog norint geresnės koncentracijos naudinga kibti į darbus tuščiu skrandžiu. Tad jei mes visą dieną kažką valgome, neduodame savo organizmui reikalingos pertraukos.

Taip pat kitas įdomus faktas, jog tie, kurie valgo dažnai, turi didesnę riziką susirgti cukriniu diabetu. Tad kodėl mes tiek daug metų buvom mokomi neišeiti iš namų be užkandžio rankinėje? Pranešti klaidą Manau, tai iš dalies susiję su užkandžių pramone, kuri yra svorio lieknėjimo žandikauliai 80 20 taisyklė industrija, ir kasmet vis auga.

80 20 svorio metimo taisyklė

Juk pradėjus rinktis 3 pagrindinius patiekalus — pusryčius, pietus ir vakarienę, nebelieka vietos užkandžiams, kurie dažnai neturi daug maistinės vertės.

Žemiau pateikiau kelis patarimus, kurie, tikėtina, pagerins Jūsų gyvenimą visose srityse. Nesakau, jog visi užkandžiai yra beverčiai, šiuo metu parduotuvėse gausu iš avižų gaminamų batonėlių, baltymų prisotintų užkandžių, riešutų ir t. Bet labai tikiu, jog renkantis tris didelius ir maistingus patiekalus per dieną, yra žymiai lengviau kontroliuoti savo svorį.

80 20 svorio metimo taisyklė

Pasirinkę produktus, kuriuose yra baltymų, riebalų, skaidulų, galime būti užtikrinti, jog būsime sotūs ilgesnį laiką ir neprireiks bėgti iki parduotuvės pirkti dar ko nors užkąsti. Ne riebalai mus veda antsvorio link, o cukrus Panašūs straipsniai T. Kad turėtume idealų svorį ir idealią sveikatą Šliažaitė: kaip maitintis, turint autoimuninių susirgimų Labai dažnai savo klinikoje susiduriu su žmonėmis, kurie dėl sveikatos priežasčių pakeitė tradicinio riebumo pieno produktus svorio metimas 80 20 taisyklė liesus.

Visus norėčiau nuraminti ir pasakyti, jog riebalų nereikėtų bijoti, dažniausia svorio priaugimo priežastis yra cukraus perteklius mityboje. Liesiems pieno produktams paskaninti paprastai yra naudojami priedai, turintys cukraus.

  • Programos sekti numesti svorio
  • Svorio mažinimo taisyklės | zirmunuskveras.lt - Svorio metimas 80 20 taisyklė
  • mitybos - išsamiai zirmunuskveras.lt (puslapis 7), 80 20 svorio metimo taisyklė
  • Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po ies ypatumai Turinys Su vaisiais susijusios problemos    51 3.
  • Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato independent.

Mano rekomendacija: susigrąžinkime viso riebumo pieno produktus į savo mitybą, tik jų kiekį ribokime. Pabaigai norėčiau paminėti, jog svorio metimas yra itin individualus dalykas, tai, kas tinka jūsų draugei, nebūtinai tiks laikas numesti kūno riebalus.

80 20 svorio metimo taisyklė

Svorio metimas 80 proc. Tad svorio metimas 80 20 taisyklė pradėti pokyčių ne tik sporto salėje, bet ir savo virtuvėje. Svarbi informacija.