Riebalų praradimas stende, Skirtingi metodai


Pasninko intervalas: raktas į riebalų metimą?

Bendrinti Twitter Dalykitės dėl moters Kartu su kūno svoriu ir svoriu, kurį galite paspausti stende, riebalų procentas yra vienas iš labiausiai trokštamų skaičių, kurį susidursite sporto salėje. Be legendinio riebalų procentinio statuso, tai taip pat yra vienas lemtingiausių skaičių, kai kalbama apie jūsų fizinę pažangą. Tas pats pasakytina ir atvirkščiai, nes visi žinome žmogų, kuris jau prarado tiek daug svorio, bet svorio netekimas 90 nebeliko gramo raumenų masės.

Bet tas riebalų procentas, kaip jūs pats tai apskaičiuojate?

kūno riebalus deginantys gėrimai

Štai ką šiandien jums padėsime! Yra daugybė būdų, kaip išmatuoti riebalų procentą, ir keli pažangiausi metodai yra viso kūno įmerkimas į vandens vonią arba viso kūno panardinimas į DEXA skenavimą. Nors šie metodai yra aukso standartas jūsų riebalų procento atžvilgiu, net ir šie metodai nėra tobuli.

Visada tai gali būti nedidelė variacija, todėl geriausiu atveju visada gausite labai gerą įvertinimą. Taigi jūsų riebalų procentas nėra toks atsparus vandeniui kaip jūsų kūno svoris. Leiskite aiškiai pasakyti, kad šiame straipsnyje aprašyti metodai leidžia tiksliai nurodyti riebalų procentą, tačiau visada gali nukrypti keli procentai.

Prarasti krūtų riebalai

Išmatuokite save keletą kartų iš eilės ir yra didelė tikimybė, kad sulauksite 3 skirtingų rezultatų. Apmokytas treneris, kasdien atliekantis odos raukšlių matavimus, natūraliai pasieks geresnį rezultatą nei jūs, kai pirmą kartą laikysite tokią replių porą. Taigi, nebent norite išleisti kapitalą kuo tikslesniam matavimui, šio straipsnio įverčiai yra geriausias pasirinkimas! Skirtingi metodai Šiame straipsnyje mes neišnagrinėjame visų įmanomų matavimo metodų, kuriuos galima rasti rinkoje.

Palenkite „Pushups“

Kodėl gi ne? Nes tai nieko neprideda daugumai. Šiandien aptarsime geriausius metodus, kuriais galite patys įvertinti riebalų procentą!

svorio metimo jaudulys

Jūsų KMI reiškia kūno masės indeksą - indeksą, kuris parodo jūsų ūgio ir svorio santykį. Nepatyrusiems žmonėms tai yra geras etalonas nustatant, ar kažkas neturi antsvorio ar neturi per mažo svorio, ar turi gerą savo ūgio svorį. KMI susilaukė daug kritikos, nes ne riebalų praradimas stende tikslus ir teisingas. Ypač, kai jūs skaitote tai, jūs tikriausiai priklausote tai žmonių grupei, kurie daug treniruojasi ir todėl turi palyginti daugiau raumenų nei vidutinis olandas.

ar svorio metimas pagerina celiulitą

Dėl riebalų praradimas stende, remiantis kūno masės indeksu, daugelis žmonių turi antsvorio ir turi mesti svorį, tuo pačiu skaičiuodami savo abs. Ne pats tiksliausias vaizdavimas, taigi Tačiau tyrėjai [1] nustatė tvirtą ryšį tarp KMI ir riebalų procentų.

Riebalų deginimo zajecia

Todėl didelei daliai gyventojų tai yra gera gairė. Tačiau tyrėjai taip pat pripažino, kad šis metodas turi savo trūkumų, ypač žmonėms, kurie yra labai lengvi ar sunkūs, arba, kaip jau minėta: kultūristams.

  • Kaip naudotis riebalus deginančiomis trinkelėmis
  • Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z Riebalų deginimo zajecia Turinys Nr šalutinis poveikis dietos tabletes Nr šalutinis poveikis dietos tabletes » Prieš keletą metų prasidėjo stiprus galvos svaigimas, skausmas įvairiose kūno vietose, nepastovus, migruojantis.
  • Prarasti krūtų riebalai - Pratimas
  • Riebalų deginimo zajecia Kaip pašalinti riebalus per savaitę
  • Ar lengviau numesti svorio jaunesni
  • Nyu informavimo apie svorio metimą sesija

Tačiau pasakius, kad netreniruotiems žmonėms ar pradedantiesiems sporto salėje jūsų KMI gali gerai parodyti jūsų riebalų procentą. Jums nereikia daug informacijos ir nereikia naudoti specialios matavimo įrangos.

Vienintelis dalykas, ko jums reikia, yra skalė! Tai daro labai prieinamą metodą, kad vis tiek galėtumėte įvertinti savo riebalų procentą. Žemiau apskaičiuokite riebalų procentą naudodamiesi savo KMI [BMI] Matavimo juosta Taigi jūsų KMI naudojimas turi aiškių apribojimų jėgos atletams, kurie kurį laiką treniruojasi, tad kokios yra kitos galimybės?

Jūs kartu pasiekiate tikslus!

Susipažink su JAV kariniu jūrų laivynu! JAV armija yra organizacija, kurioje sveikata ir gerovė yra svarbūs darbuotojų funkcionavimui.

Netrukus atsirado ryšys su kūno svoriu, ypač antsvoriu. Dėl šios priežasties m. Amerikos karinis jūrų laivynas parengė kūno riebalų skaičiavimus, remdamasis povandeniniais svoriais jų tyrimų centruose. Jie pradėjo lyginti matavimus su matavimo juosta su daug patikimesnio metodo rezultatais ir nustatė stulbinantį panašumą tarp dviejų!

Kaip sportuoti norint numesti svorio. Kaip treniruotis norint numesti svorio: efektyviausi pratimai

Taip atsirado JAV karinio jūrų laivyno kūno riebalų skaičiuoklė. Metodas, kai jūsų ūgis, kaklo ir juosmens perimetrai įdedami į skaičiuoklę ir gaunamas riebalų procentas.

How Meridian Massage Works

Moterims padidėja klubo apimtis, nes riebalų pasiskirstymas yra skirtingas, palyginti su vyrais. Būkime aiškūs: ne, šis metodas nebus tiksliausias jūsų riebalų procentų pateikimas.

petite svorio metimo istorijas

Naudodamiesi dviem principais, jūs, žinoma, negalite pasakyti visko apie kažkieno riebalų procentą. Tačiau paaiškėjo, kad tai yra labai gera nuoroda ir kad suderinamumas su tuo yra labai geras. Odos raukšlės matavimo trūkumas yra tas, kad lemiamas riebalų praradimas stende matavimų tikslumas. Matuojant apskritimą, klaidų rizika yra daug mažesnė. Ypač juos traukiantis matuoklis yra puikus priedas prie to, kad būtų užtikrinta jūsų matavimų kokybė.